Få en demo

HR-Skyens komplette HR-System opgraderes på flere punkter

Med HR-Skyen Stab får virksomhederne fuldstændig styr på personaleadministrationen fra dag 1

HR-Skyen lancerede sidste sommer Stab, og dermed behøvede virksomhederne ikke længere bekymre sig om, om alle HR-procedurer bliver fulgt. Med Stab kom der styr på hele ansættelsesforløbet – fra første arbejdsdag til medarbejderen forlader virksomheden igen. 

– Vi gør det enkelt og fleksibelt for virksomhederne, så de kan koncentrere sig om de opgaver, der reelt skaber værdi for dem, mens onboarding, MUS-samtaler, efteruddannelse og så videre bare kører efter en snor, hvor ingen er i tvivl om, hvem der skal gøre hvad og hvornår, siger HR-Skyens direktør, Ali Cevik.

Siden da er systemet blevet grundigt testet sammen med HR-Skyens kunder, der har kommet med kommentarer og forslag. Kunderne har forslået en række forbedringer, som nu er implementeret. 

Det er blandt andet visualisering af organisationen, processer og opgaver samt kontraktskabeloner, MUS-skemaer og digital signatur.

 

Visualisering af din organisation

 

– Det glæder os at præsentere HR-Skyen Stabs første opgradering med både forbedrede samt helt nye funktioner i version 1.1 lavet i tæt samarbejde med vores kunder, siger Ali Cevik. 

Med udgangspunkt i aktuelle data om medarbejdere, afdelinger og tilhørsforhold kan du skabe et visuelt overblik over din organisation. Du kan dykke længere ned i organisationen med ét klik. Man kan naturligvis kun klikke sig frem til de data, man har rettigheder til.

Den nye processtyring giver et visuelt overblik over processer, projekter og opgaver. Opgaver og opgavelængder kan justeres ved at trække i dem. 

 

Visualisering af processer

 

Alle ændringer beregnes øjeblikkeligt og vises visuelt. Systemet holder styr på opgavernes sammenhæng, start-sluttidspunkt og forudsætninger.

De intelligente skabeloner giver ubegrænsede muligheder inden for dokumenter, kontrakter, skemaer, undersøgelser og tilsvarende. Skabelonerne er fleksible, så du kan bruge dem, som du ønsker.

Du kan eksempelvis lave en kontraktskabelon til en type ansættelse og derfra generere alle fremtidige kontrakter, hvor de relevante oplysninger kommer ind automatisk. Aftalen kan sendes til digital signatur med NemID og gemmes under medarbejdernes stamdata med de rettigheder for visning, sletning med videre, som du har angivet.

 

Digital signatur, kontraktskabeloner, MUS-skemaer og dokumenter

 

Du kan også bruge skabelonerne til MUS-skemaer, som leder og medarbejder kan udfylde samt signere, før dokumentet gemmes under stamdata med de rettigheder, du har angivet.

Muligheden for at oprette, dele, udfylde og signere dokumenter kan også bruges til medarbejdersamtaler, medarbejdertilfredshed, arbejdsmiljø, kompetenceudvikling, træningsbehovsanalyse og så videre. 

Du har mulighed for at arbejde på fælles dokumenter i realtid med dine medarbejdere ligesom alle ændringer logges i systemet. 

HR-Skyen Stab er designet til at være fuldstændig fleksibelt og kan integreres med de tjenester, som du bruger i dag. Hvis du fx er glad for dit nuværende regnskabs-, løn eller beskedsystem, kan det integreres i din løsning. Det er selvfølgelig også integreret med det eksisterende rekrutteringssystem, så virksomhederne med et værktøj kan styre hele forløbet fra ansættelsesopslag og frem til at medarbejderen afleverer sit adgangskort igen efter en forhåbentlig lang og vellykket ansættelse.

– Det frigiver en masse ressourcer i virksomheden, når der kommer fuldstændigt styr på de her processer. Medarbejderne ved, hvad de skal lave, og ledelsen kan følge med i, at tingene også bliver gjort, fortæller Ali Cevik.

Tekst: Jeppe Lykke Hansen
Marts 28, 2019

Vil du høre mere?

Skriv dig op for at prøve en demo - helt uforpligtende

Tak for din henvendelse. Vi vender tilbage til dig snarest muligt.

Udfyld venligst alle felter